Categories
Klanten ontmoeten

HOE TE VOLDOEN AAN UW KLANTEN

Of u het nu klanttevredenheid, klantenservice, klanttevredenheid of klantenservice noemt, maak van deze waarde een van uw topprioriteiten. Denk aan alle onvoorspelbare klantinteracties waarmee u te maken zult krijgen tijdens een normale werkdag:

• Diners die een kwartier voor sluitingstijd slenteren

• Klanten die het bereide voedsel nodig hebben vanwege dieetbeperkingen

• Last-minute reserveringen voor grote groepen tijdens uw beste zitplaats

• Een klant die niet tevreden is met het eten

De lijst gaat maar door en kan letterlijk een boek vullen. En dat is gewoon een normale werkdag. De dingen die je op een ongewone dag tegenkomt, kunnen ervoor zorgen dat je je hoofd krabt van verwarring en verbazing.

De manier waarop u met deze situaties en scenario’s omgaat, heeft een grote invloed op de manier waarop klanten uw restaurant ervaren.

Het is die perceptie die een diepgaand effect kan hebben op het succes of falen van alles wat u in het bedrijf doet. De manier waarop u met uw klanten omgaat, heeft ook invloed op hoe uw medewerkers zullen reageren wanneer ze in een vergelijkbare positie worden geplaatst. Uw voorbeeld is waar ze uit zullen putten wanneer ze met deze uitdagingen worden geconfronteerd. Zoals u kunt zien, hangt er veel af van uw vaardigheden op het gebied van klantenservice.

https://1714-schiedam.nl/